Σάββατο, Νοεμβρίου 27, 2010

Εἶναι οἱ κληρικοί ἀντιπαραγωγικοί; / Τοῦ προέδρου τοῦ ῾Ιεροῦ Συνδέσμου Κληρικῶν ῾Ελλάδος π. Γεωργίου Σέλλη



 

Προ ημερών υψηλόβαθμο στέλεχος της κυβέρνησης περιέγραψε τον Ιερό Κλήρο ως αντιπαραγωγικό. Θα τον παρακαλούσαμε να μας διευκρινίσει πως εννοεί τον όρο παραγωγικότητα, γιατί θεωρούμε ότι στην περίπτωση του Κλήρου τελεί εν συγχύσει.  Είναι σε θέση να μας πει ο κύριος αυτός αν υπάρχουν  τρόποι  μέτρησης  της προσφοράς του ταπεινού Λευίτη, ο οποίος αναλώνεται 365 ημέρες το χρόνο, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο;     

Υπάρχουν μετρήσιμα μεγέθη που να μπορούν να συλλάβουν  τα επιτεύγματα του ιερού κλήρου σε τούτον εδώ τον τόπο, να μετρήσουν τις προσμονές από την σπορά στις ψυχές των ανθρώπων  που παραμένουν πιστοί  σε όσα γαλουχήθηκαν από τους πατέρες τους;

Πέρα από τους ποσοτικούς δείκτες υπάρχουν και ποιοτικοί, τους οποίους ο ανωτέρω και οι συνοδοιπόροι του αρνούνται να αναγνωρίσουν στο βωμό μιας στείρας ποσοτικοποίησης, η οποία δεν εξέφρασε σε καμιά ιστορική περίοδο τον ελληνικό κόσμο. Οι επιδιώξεις και οι συμβολές  του  Ιερού Κλήρου αναγνωρίζονται από όσους  έχουν ξεφύγει από το ανελέητο κυνηγητό της σύγχρονης υποκουλτούρας, η οποία στοχεύει στην καταρράκωση και δαιμονοποίηση όχι μόνο του κλήρου, αλλά της πνευματικότητας εν γένει. Το παραγωγικό έργο των Κληρικών είναι πολύ πιο φιλόδοξο από αυτό που έχουν  καλλιεργήσει στο μυαλό τους όσοι βαυκαλίζονται να αυτοπροσδιορίζονται ως εκσυγχρονιστές και διαφωτιστές, αυτοί που δίνοντας τα φώτα τους επ’ αδρής αμοιβής «άλλαξαν τα φώτα» στους λαούς και τους ανθρώπους.

Γνωρίζομε ότι δεν είναι εύκολο να πείσεις την κοσμική εξουσία και την δύσπιστη κοινή γνώμη να σεβαστεί, πολύ λιγότερο δε να  χρηματοδοτήσει, θεσμούς που προορισμός τους είναι να αμφισβητούν  τις θεμελιώδεις αρχές της κοινωνίας, ώστε να πρυτανεύσει ο ανθρωπισμός. Πώς να υπολογίσουν τον άνθρωπο οι θιασώτες του απόλυτου υλισμού;
           
Όσο για το καθεστώς της μισθοδοσίας των κληρικών, που έντεχνα αιωρείται τελευταία, είναι γνωστή η διαδικασία της συναλλαγής, αλλά και της εξαπάτησης  των, αφού ουδέποτε ενετάχθησαν  στο ενιαίο δημοσιοϋπαλληλικό καθεστώς αλλά αφέθησαν στην διάκριση του εκάστοτε υπουργού, σχετικά με το αν η πολύτεκνη οικογένεια του Ιερέα θα τύχει των επιδομάτων, την στιγμή που η διασπάθιση του δημόσιου ταμείου είναι καθεστώς.

Ο τόπος τούτος έχει αναδείξει Παπαφλέσσα και Διάκο∙ πάντοτε αναδεικνύει και θα αναδείξει και πάλι, όταν οι ορδές των απολίτιστων ορνέων  υπερβούν τα όρια. Να είστε βέβαιοι γι’ αυτό.

Η ανοχή και αντοχή του κλήρου εξαντλείται.

Η ύπαρξη του ιερού κλήρου δεν είναι επινόηση  της πολιτικής ελίτ του τόπου  τούτου, αλλά σάρκα από την σάρκα του.

Ο ιερός Κλήρος της  πατρίδας μας έχει μάθει στις θυσίες και είναι έτοιμος για τέτοιες. Όμως δεν θα ανεχθεί μέσα στο σπίτι του, από κανέναν και από οιανδήποτε κατεύθυνση, να προσβάλλεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου