Πραγματικά, η συνωμοσιολογία και ο αντισημιτισμός όπως κάθε ακραία μορφή φανατισμού δεν ταιριάζουν σε έναν συνειδητοποιημένο ορθόδοξο χριστιανό, πού επαγρυπνεί πνευματικά, κρύβει στην καρδιά του συγχώρεση και αγάπη και δεν φοβείται συνωμότες και συνέδρια γιατί επαφίεται όλος στην μέριμνα και προστασία του Θεού. Θεωρώ πώς ναί! Η συνωμοσιολογία είναι μάστιγα στο ορθόδοξο σώμα. Δεν ταιριάζει σε γενναίους χριστιανούς και παράλληλα τους αποσυντονίζει από τον μόνο στόχο και την μόνη άσκηση πού είναι η εν Χριστώ ζωή και η ένωση με τον Χριστό. Καταντήσαμε αντί να ανταλλάσουμε πνευματικές ανησυχίες να ψάχνουμε ως ωροσκόποι χαλδαίοι στίγματα μελλόντων μέσα σε υπαρκτές ή και ανύπαρκτες συνήθως προρρήσεις γερόντων ή "γερόντων".Προσδοκούμε τον αντίχριστο λες και όχι τον Χριστό.Τα γαρ μέλλοντα ανήκουν στον Θεό, όπως και τα παρόντα. Χρειάζεται πνευματική επαγρύπνηση και όχι μονομανής εντριβή σε παραφυσικά και συνωμοσιολογικά x files, πού άλλωστε πολλές φορές δεν είναι καν ορθόδοξης , αλλά και προτεσταντικής πηγής και αμερικανικής προέλευσης.
Αντικειμενικά και παράλληλα ο αντισιωνισμός δεν είναι αντισημιτισμός. Πλην όμως δεν θεωρώ ηθικό ή ορθόδοξο ο χριστιανός να είναι αντισιωνιστής(για αντισημίτης δεν το συζητώ καν) ή αντικείμενος σε κανέναν. Εκείνοι οι διώκτες εμείς, οι διωκόμενοι. Tα έθνη κατά την διαβεβαίωση του Κυρίου θα είναι αντικείμενα εναντίον μας και αυτό δεν αποτελεί κάτι νεό ή κάτι το καταπληκτικό. Εμείς όμως δεν καλούμαστε να τα μισήσουμε ή να τα πολεμήσουμε αλλά άφοβα να δώσουμε την μαρτυρία μας για να κατανικήσουμε το ψεύδος. Δεν είναι εχθρός του χριστιανού ο σιωνιστής, επειδή ο σιωνιστής θεωρεί τον χριστιανό φυσικό του εχθρό.Αυτοί μισούν, εμείς δεν διδαχτήκαμε το μίσος από την Εκκλησία. Αντίπαλος είναι μόνον το ψεύδος. Όσο εμείς θα λάμπουμε τόσο αυτό θα μειώνεται.Αντίστοιχα αν εμείς ως Έλληνες δεν ξεχνάμε το τί είμαστε και τό τί ωφείλουμε στην πατρίδα ουδείς δύναται να μας βλάψει.
Τέλος: Επείγον και φλέγον ή πρωτεύον ποιμαντικό ζήτημα;; Δεν νομίζω. Η συνωμοσιολογία είναι ένα φαινόμενο αρχαίο όπως ο κόσμος και θα εμφιλοχωρεί σε θρησκευτικά ή εξωθρησκευτικά περιβάλλοντα όσο η οικουμένη ζεί μέσα σε παραλογισμό, παραλογισμό όμοιο με των ημερών μας, δηλαδή πάντα.
Άλλα πρωτεύουν: η πείνα για Χριστό και η πείνα για ψωμί. Να δύο επείγοντα ποιμαντικά ζητήματα του παρόντος τόπου και χρόνου.Να δύο επείγοντα ποιμαντικά ζητήματα κάθε τόπου και χρόνου.Ας αφοσιωθούν οι ποιμένες σε αυτά.
Και φυσικά πανεπιστημιακοί δάσκαλοι όπως ο πατήρ Βασίλειος.ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ!
το άρθρο του πατρός Βασιλείου εδώ
Αντικειμενικά και παράλληλα ο αντισιωνισμός δεν είναι αντισημιτισμός. Πλην όμως δεν θεωρώ ηθικό ή ορθόδοξο ο χριστιανός να είναι αντισιωνιστής(για αντισημίτης δεν το συζητώ καν) ή αντικείμενος σε κανέναν. Εκείνοι οι διώκτες εμείς, οι διωκόμενοι. Tα έθνη κατά την διαβεβαίωση του Κυρίου θα είναι αντικείμενα εναντίον μας και αυτό δεν αποτελεί κάτι νεό ή κάτι το καταπληκτικό. Εμείς όμως δεν καλούμαστε να τα μισήσουμε ή να τα πολεμήσουμε αλλά άφοβα να δώσουμε την μαρτυρία μας για να κατανικήσουμε το ψεύδος. Δεν είναι εχθρός του χριστιανού ο σιωνιστής, επειδή ο σιωνιστής θεωρεί τον χριστιανό φυσικό του εχθρό.Αυτοί μισούν, εμείς δεν διδαχτήκαμε το μίσος από την Εκκλησία. Αντίπαλος είναι μόνον το ψεύδος. Όσο εμείς θα λάμπουμε τόσο αυτό θα μειώνεται.Αντίστοιχα αν εμείς ως Έλληνες δεν ξεχνάμε το τί είμαστε και τό τί ωφείλουμε στην πατρίδα ουδείς δύναται να μας βλάψει.
Τέλος: Επείγον και φλέγον ή πρωτεύον ποιμαντικό ζήτημα;; Δεν νομίζω. Η συνωμοσιολογία είναι ένα φαινόμενο αρχαίο όπως ο κόσμος και θα εμφιλοχωρεί σε θρησκευτικά ή εξωθρησκευτικά περιβάλλοντα όσο η οικουμένη ζεί μέσα σε παραλογισμό, παραλογισμό όμοιο με των ημερών μας, δηλαδή πάντα.
Άλλα πρωτεύουν: η πείνα για Χριστό και η πείνα για ψωμί. Να δύο επείγοντα ποιμαντικά ζητήματα του παρόντος τόπου και χρόνου.Να δύο επείγοντα ποιμαντικά ζητήματα κάθε τόπου και χρόνου.Ας αφοσιωθούν οι ποιμένες σε αυτά.
Και φυσικά πανεπιστημιακοί δάσκαλοι όπως ο πατήρ Βασίλειος.ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ!
το άρθρο του πατρός Βασιλείου εδώ
Είμαι μείζων το θέμα της συνωμοσιολογίας διότι κατατρώγει μεγάλη μερίδα ευσεβών και τους οδηγεί σε δρόμους περίεργους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς είναι μείζον αλλά όχι πρωτάκουστο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ/η αληθεύοντες το μείζον πρόβλημα του σύγχρονου ποιμένα είναι να προστατέψει τους εβραίους από την καχυποψία των χριστιανών;Καλά με την συνωμοσιολογία πού όπως γράφεις οδηγεί σε περίεργες ατραπούς... Αλλά ο αντισημιτισμός; Δεν ζούμε στην Γερμανία του Μεσοπολέμου, αλλά στην Ελλάδα του πνευματικού και δυστυχώς του επικείμενου υλικού λιμού. Εκεί θα πρέπει να εστιαστεί η φροντίδα μας. Τα άλλα όλα εξαντλήθησαν ήδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πιάσατε το νόημα...Το άρθρο γράφτηκε εναντίον του Πειραιώς, ο οποίος ονόμασε τους Σιωνιστές ως κύρια αιτία των δεινών. Ο συγγραφέας, από "ιερή" ανησυχία, εντοπίζει "ποιμαντικό πρόβλημα" στην...συνωμοσιολογία, αγνοώντας πως όσα έχει πει ο Πειραιώς, τα έχουν ήδη αναφέρει η Le Monde και η Daily Telegraph, οι οποίες ποσώς ενδιαφέρονται για ποιμαντική. Σκοπίμως αναφέρει τον χιλιομασημένο όρο "αντισημιτισμός". Ο Πειραιώς άλλωστε δεν μίλησε για "Σημίτες" αλλά για Σιωνιστές. Το κείμενο μεταφρασμένο θα είναι:Εμείς εδώ καλά τα βρίσκουμε με τους Εβραιοσιωνιστές, μην μας χαλάς τη σούπα! Για όποιον θυμάται, πάλι πριν 2 έτη από το Αμέρικα ζήτησαν, ως Αρχιεπισκοπή,συγνώμη (!!) για τις δηλώσεις Σεραφείμ από την ADL, χιλιουπογραμμίζοντας πως δεν ανήκουν διοικητικά εκεί που ανήκει αυτός!! Δεν υπάρχει καμιά συνωμοσία πια, όλα γίνονται μπροστά μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήvater εννοείται πώς το κατάλαβα, αλλά αυτό πού μ ενδιαφέρει είναι το άκαιρο του κειμένου, δεδομένου ότι βιώνουμε πρακτικότερα προβλήματα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι δεύτερον τόνισα κάποια άλλα σημεία για να μην φαινόμαστε κατώτεροι σε αγάπη και ήθος από αυτούς πού θεωρούνται πιο προοδευτικοί
το ξέρω είναι παρεξηγήσιμο το ύφος του κειμένου μου και από την μία και από την άλλη πλευρα, αλλά το ύφος και το ήθος του ιστολογίου μου κατοπτρίζεουν τις γενικοτερες απόψεις και την στάση μου
αν δεν έθιξα τα περί ταμπακιέρας αυτό δεν έγινε από πνεύμα υπανάχωρησης αλλά για τους λόγους που προαναφέρονται
ΑπάντησηΔιαγραφή