ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Τετάρτη, Απριλίου 04, 2012

ΦΡΙΚΗ!!! ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΝΕ 11000000 ΕΛΛΗΝΕΣ;ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΣΤΟΛΙ ΣΤΟΝ ΚΡΟΤΑΦΟ;ΧΑΙΝΕΙ Η ΓΗ ΚΑΙ ΒΟΑ ΤΟ ΑΙΜΑ ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΟΝ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ!

γράφει η Έλενα του τί και πώς

ΟΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ


Να υπενθυμίσουμε ότι  ο  Μπεγλίτης σήμερα το πρωί  ήταν καλεσμένος  σε τηλεοπτικό κανάλι και κάποια στιγμή  η τηλε-persona  δημοσιογράφα -με αφορμή την είδηση για την αυτοκτονία  στο Σύνταγμα  του  77χρονου  συνταξιούχου  φαρμακοποιού-  τον ρωτά  : 
“Γιατί δεν κάνετε κάτι για αυτούς τους ανθρώπους, που λόγω οικονομικών προβλημάτων φτάνουν στην αυτοκτονία
 Και  ο Μπεγλίτης  χωρίς   να το  πολυσκεφτεί απαντά  με   χιτλερική  ειλικρίνεια, δίνοντάς  μας  ένα  γερό μάθημα,  τί σημαίνει  σεβασμός  ενός νεκρού  για δαύτους:
 ” Σε αυτές τις περιπτώσεις ο σχολιασμός πρέπει να είναι προσεκτικός, εγώ έχω να πω ότι αυτός ο άνθρωπος ήταν πολύ γενναίος και ευαίσθητος.
Δεν μπορούμε όμως αυθαίρετα να συνδέσουμε την αυτοκτονία του με την οικονομική κατάσταση της χώρας. 
Το αν είχε χρέη, ή δεν είχε χρέη, αν τα έφαγε αυτός ή τα παιδιά του…
 Μόνο σεβασμός”.
(Κλασσικοπερίπτωση) 


Σημείωση "τί και πώς"
Εγώ προτείνω, κ. Μπεγλίτη, να του κάνετε μεταθανατίως μήνυση που κάθησε και έγραψε ένα τέτοιο σημείωμα που εκθέτει την κυβέρνηση στα μάτια των Ευρωπαίων και μπορεί να ανακόψει την πορεία της χώρας προς την "σωτηρία"!
Μα είναι λόγια αυτά; 
Να δες το ολόκληρο το σημείωμα κ. Μπεγλίτη





Και επειδή αυτός πρόλαβε και πέθανε να πληρώσουν οι κληρονόμοι του αποζημίωση στο ελληνικό κράτος (να ανεβούν και τα έσοδα...).
Υ.Γ. Καλά ρε Μπεγλίτη, απόψε θα κοιμηθείς ήσυχος με αυτά που είπες; Ρωτώ επειδή νόμιζα ότι και η ξετσιπωσιά έχει όρια...Νόμιζα είπα


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: