ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Σάββατο, Δεκεμβρίου 20, 2008

Xριστός γεννάται δοξάσατε,Χριστός εξ ουρανών απαντήσατε.




Xριστός γεννάται δοξάσατε,Χριστός εξ ουρανών απαντήσατε.

Προυπαντήστε τον οι πονεμενοι για να βρείτε την παρηγοριά, οι φτωχοί στο πνεύμα για να βρείτε τον πλουτισμό, οι αμαρτωλοί τον Σωτήρα, οι απελπισμένοι τον Λυτρωτή, οι πιστοί την δικαίωση, οι ασθενείς τον γιατρό, οι ελπίζοντες την άγκυρα, οι απλοί τον δάσκαλο. Όσοι έχουν αμφιβολίες ας ψηλαφήσουν το θαύμα. Οι υπερήφανοι ας προσκυνήσουν τον Μεγάλο που έγινε φτωχοτερος ολων.

Οι ταπεινοί αυτόν που γεννήθηκε σαν δούλος. Οι ποιμένες τον ποιμένα.

Οι πατέρες τον αδερφό. Οι μητέρες τον υιό. Τα παιδιά τον πατέρα.

Όσοι απιστούν ας πάρουν για διδάσκαλο τους μάγους και ποιμένες. Όσοι ζητούν θαύματα ας έχουν μάρτυρα τον αστέρα και μια μητέρα που έμεινε Παρθένα.

Όσοι κουράστηκαν βρήκαν αυτόν που είπε : Ελάτε σε μένα οι κουρασμένοι και φορτωμένοι και μάθετε από μένα την πραότητα και θα βρείτε χαρά και ανακούφιση.

Όσοι ψάχνουν τον δρόμο ας ακούσουν: Εγώ είμαι ο δρόμος, η αλήθεια και η ζωή.

Όσοι επιζητούν την ευτυχία ας λάβουν το : Μακάριοι αυτοί που θα ομολογήσουν

το όνομα του Υιού του ανθρώπου.

Όσους εξουθένωσε η κακία των ανθρώπων ας έρθουν στην αγκαλιά αυτού που μάτωσε και πείνασε και δάκρυσε για κείνους.

Αυτοί που πενθούν ας λάβουν την ανάσταση. Οι τυφλοί προϋπαντήστε το φως. Όσοι ακόμα ζουνε στην σκιά ας χαρούν γιατί ανέτειλε ο ήλιος της δικαιοσύνης.

Όσοι πνευματικά κοπίασαν ας λάβουν την ανταμοιβή της θεοφάνειας.

Όσοι βρέθηκαν στην απελπισία του θανάτου ας σκιρτήσουν γιατί ιδού ανάμεσα μας.

η πηγή της σωτηρίας, το ύδωρ της ζωής, . Όσοι ζητούσαν την άφεση βρήκαν τον Κύριο της μετάνοιας. Για αυτούς που θρηνούσαν για την ασωτία βρέθηκε η θάλασσα της ευσπλαγχνίας. Γι’ αυτούς που γέρασε το φαρμάκι της αμαρτίας γεννήθηκε ως Παιδίον νέον ο προ αιώνων Θεός.

Λέει ο Χριστός με το στόμα του αγίου Ιω Χρυσοστόμου:

Εγώ είμαι ο Πατέρας εγώ και ο αδελφός σου, εγώ είμαι ο νυμφίος της ψυχής σου εγώ είμαι το σπίτι σου εγώ και η τροφή σου εγώ το ρούχο σου εγώ το θεμέλιο της ζωής σου. Ότι και αν ποθήσεις είμαι Εγώ! Αν πιστεύεις σε Μένα δεν θα στερηθείς τίποτα. Εγώ θα γίνω δούλος σου γιατί ήρθα να διακονήσω και όχι να διακονηθώ. Εγώ είμαι ο φίλος σου εγώ μέλος του Σώματος σου εγώ η κεφαλή εγώ ο αδελφός η αδελφή και η μάνα σου τα πάντα Εγώ για σένα! Εγώ φτωχός για σένα εγώ αλήτης για σένα , στον Σταυρό μαρτυρώ για σένα στον Τάφο μπήκα για σένα στον ουρανό παρακαλώ το Θεό για Σένα και κάτω στη γη γίνομαι πρεσβευτής στον Πατέρα για σένα. Εσύ άνθρωπε είσαι τα πάντα για μένα και αδελφός και συγκληρονόμος της βασιλείας του Πατέρα μας και φίλος και μέλος του σώματος μου. ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ; TI ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΥΡΕΥΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ;

Πιείτε όσοι είστε διψασμένοι. Χορτάστε οι πεινασμένοι.

Ντυθείτε οι γυμνοί. Κηρύξτε ελευθερία οι φυλακισμένοι.

Γιατί ήρθε το ποθούμενο όλων των γενεών.

Ο Θεός ανάμεσα μας και τι άλλο ακόμα επιζητούμε; Ο Χριστός αδερφός μας και τι άλλο περιμένουμε; Ότι έχουμε μόνον ανάγκη στη ζωή μας είναι μπροστά μας και σε τι άλλο ελπίζουμε;

Θεού γεννηθέντος ως ανθρώπου

Και ο άνθρωπος Θεός εγένετο

Σ’αυτόν η δόξα στους αιώνες

Αμήν