ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Κυριακή, Μαρτίου 01, 2009

Από καρδιάς...


Ευχαριστούμε όλους τους φίλους,πατέρες,αδελφούς,αδελφές,"μοναστάς και μιγάδας" :), που παρακολουθούν το ιστολόγιο μας, περνάνε από εδώ , είναι μόνιμοι αναγνώστες ή φιλοξενούν το όνομα του ιστολογίου μας στον προσωπικό διαδικτυακό τους χώρο.

Καλή Σαρακοστή να έχουμε. Συγχωρήστε με τον αμαρτωλό και ανόητο και να είμαστε καλά μέσα στην κοινωνία αγάπης του Χριστού μας.

Και καλές αναρτήσεις!


(Σημ. Η εικόνα που βρήκα τυχαία στο διαδίκτυο, έχει ένα πανομοιότυπο αντίγραφο στον ναό της Μεταμορφώσεως που είμαι εφημέριος. Όποιος γνωρίζει τον καλλιτέχνη του πρωτοτύπου ας με πληροφορήσει παρακαλώ.)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

-"Ποιός είναι ο σκοπός της Νηστείας";
- Η Υπακοή στην Εκκλησία.

π.Αλέξανδρος Ελτσιανίνωφ "Πνευματικά Κεφάλαια" Εκδόσεις ΤΗΝΟΣ, σελ.120

Καλή Σαρακοστή πατέρα μου.

Ιωάννης Νικόπουλος είπε...

Καλή Σαρακοστή ευχομαι αδελφέ!
Συγχαρητήρια για την ομορφη προσπάθεια σου....
Ευχές πολλές!

π Παντελεήμων Kρούσκος είπε...

@Καλη Σαρακοστή αδερφέ μου και να χαίρεσαι το egolpio σου.

@Καλή Σαρακοστή πάτερ Ιωάννη. Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τα όμορφα ιστολόγια σας. Ευχαριστούμε για την ποιότητα των λόγων σας.