ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Τετάρτη, Απριλίου 13, 2011

Για το άρθρο μου πού δημοσιεύτηκε ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΟΥ στην Ελεύθερη Ώρα

Για το σημερινό άρθρο της Ελεύθερης Ώρας πού αποτελεί πιστή αντιγραφή του ακόλουθου άρθρου μου : "Προσωπική εμπειρία μου από το θαύμα" στο παρόν blog και την αναφορά στο όνομα μου προς πάντα ενδιαφερόμενο και για να λυθεί κάθε απορία, εχω να δηλώσω ελεύθερα και δημόσια τα εξής:

-Η δημοσίευση του άρθρου στην εφημερίδα "Ελεύθερη Ώρα" έγινε άνευ συγκατάθεσης ή προφορικής ή γραπτης μου αδείας και εν πλήρει αγνοία μου. Εντελώς τυχαία κάποιος τρίτος με ενημέρωσε σήμερα το πρωί, βλέποντας την δημοσίευση.

Με λίγα λόγια έγινε αντιγραφή από το μπλογκ του άρθρου μου χωρίς να ενημερωθώ, για υποκειμενικούς λόγους της εφημερίδας πού μου είναι αδιάφοροι.

-Ούτε είμαι , ούτε υπήρξα , ούτε θα υπάρξω ποτέ ανταποκριτής καμιάς εφημερίδας ή ΜΜΕ. Ούτε είχα καμία επαφή με καμία εφημερίδα ποτέ και ούτε θα έχω πιστός στην ιερατική μου τιμή, διότι εφημερίς=άρμα οποιουδήποτε , πράγμα ανεπίτρεπτο για ιερέα, κατά την ταπεινή μου γνώμη.

-Δεν ευθύνομαι για καμιά ανακριβή άποψη πού εκτίθεται εκεί , ούτε για τις προφανέστατες ασυμφωνίες του πρωτοσέλιδου με το κυρίως άρθρο πού παρατίθεται ολόκληρο στην σελ. 3 και με την ίδια την πραγματικότητα. Δεν ευθύνομαι για καμιά πιθανή παρανόηση, διαστρέβλωση,παρεξήγηση ή υποκειμενικότητα.

- Όλα αυτά δεν τα γράφω παρεξηγημένος ή κακιωμένος, αλλά προς ενημέρωση των φίλων μου και κάθε ενδιαφερομένου και μάλιστα με αίσθηση θλίψης για την διαδικασία. Είμαι απλά ένας απλός προσκυνητής και ένας από τους χιλιάδες αυτόπτες του θαύματος. 

- Σε οποιαδήποτε παρόμοια περίπτωση ΕΦΙΣΤΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΚΆΘΕ ΕΝΤΥΠΟ η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΜΕ να με ΠΡΟενημερώνει για κάθε δημοσιοποίηση, εκμετάλλευση, αντιγραφή ή παράθεση των γραφομένων μου εδώ.

-Τέλος, δεν με πείραξε τόσο η παράθεση του άρθρου στην εφημερίδα (άλλωστε για ΘΑΥΜΑ έγραφε, προς δόξαν του Κυρίου μας) , αλλά ο τρόπος πού έγινε. Είναι βέβαια προς τιμήν τους πού δεν παρέθεσαν και το επώνυμο μου αλλά μόνο το ιερατικο μου. Αν επέδειξαν φυσικά τέτοια ευαισθησία και απλώς τους διέφυγε.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλη δύναμη πατέρα Παντελεήμων.

π Παντελεήμων Kρούσκος είπε...

Καλησπέρα, Κώστα. Χαίρομαι πού περνάς από την σελίδα μου. Η παρουσία σου είναι πάντα επιθυμητή και μου δίνει χαρά.