ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 24, 2020

ΕΥΧΕΣ



"Μὴ φοβεῖσθε· Ἰδοὺ γάρ, εὐαγγελίζομαι ὑμῖν χαρὰν μεγάλην, ἥτις ἔσται παντὶ τῷ λαῷ· ὅτι ἐτέχθη ὑμῖν σήμερον Σωτήρ, ὃς ἐστι Χριστὸς Κύριος."
Αυτό το ευαγγέλιον (=χαρμόσυνη αναγελλία) ευαγγελίζομαι εφέτος τα Χριστούγεννα, σε όλους τους φίλους εδώ στο Fαcebook.Βέβαια, οι μέρες οι οποίες διανύουμε είναι θαμπές,βουβές, γεμάτες αγωνία για το αύριο. Είναι όμως αυτό το φως της Βηθλεέμ το οποίο δεν δύει ποτέ για τους χριστιανούς, τους ανθρώπους τους γεμάτους με Ελπίδα, αυτούς τους οποίους τους χαρακτηρίζει πάντα Πίστη και Χαρά και τις εύφορες και τις άφορες ημέρες. Έτη πολλά, καρποφόρα, ευλογημένα, γεμάτα πίστη, καλοί μου φίλοι. Ο Χριστός να φέρει στον καθένα σας χωριστά αυτό ακριβώς το οποίο ελπίζει, πιστεύει, αναμένει, υποστηρίζει ο καθένας σας και στον κόσμο σύνεση και κατανόηση ότι "εφάνη η επι γης Ειρήνη , εν ανθρώποις ευδοκία του Θεού". Αυτή η συναίσθηση θα ήταν για όλους μια αρχή μετανοίας, συγκλονισμού και επιστροφής, πιστούς και άπιστους.
Ότι δηλαδή η Αγάπη είναι ήδη παρούσα και κατανικά κάθε θάνατο και θλίψη.

Τις πατρικές και αδελφικές ευχές μου σε όλους σας.
Χρόνια πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: