ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Τετάρτη, Μαρτίου 11, 2020

H τελευταία μου τοποθέτηση στο θέμα των ημερών

Η ορθοδοξία είναι υπόθεση εμπειρική. Χιλιάδες χρόνια ούτε ένα κρούσμα μετάδοσης από την Μετάληψη. Δεν στηρίζεται σε αφηρημένα δόγματα. Επαληθεύεται σε πραγματικό χρόνο. Δεν υπάρχει σύγκρουση ορθοδοξίας και επιστήμης.Αν υπήρχε υποψία μετάδοσης μέσω σκευών πρώτη η Εκκλησία θα τα είχε αποσύρει από καιρό. Οχι μόνο για λόγους ποιμαντικής αγάπης, αλλά καθαρά επιβίωσης. ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ!Οι κατήγοροι της Εκκλησίας δεν έχουν επιστημονικά ερείσματα σε ό,τι λένε. Είναι η αρρώστια του επιστημονισμού "ηλίθιε", για να χρησιμοποιήσω μια έκφραση της μόδας. Πάντως ευχαριστώ για την αγάπη σας όλους εσάς που μιλάτε για "σκοταδισμό,χριστιανοταλιμπάν, ανευθυνότητα". Σας έχω δει και στον πόνο σας. Βογγάτε και περιμένετε τα μυστήρια και τον αγιασμό να σας δώσουν λύση αυτόματα και μαγικά χωρίς Πίστη. Και αν δεν το ψάξετε στην Εκκλησία το ψάχνετε στα παραφυσικά και αν όχι εκεί σε μια αφηρημένη μεταφυσική ψυχολογία και παραψυχολογία.Ακόμα και την αυθεντία της Επιστήμης παραδέχεστε χωρίς να ζητάτε από τους γιατρούς αποδείξεις εκ των προτέρων για την αποτελεσματικότητα της θεραπείας και την πιθανότητα της ίασης. Γιατί έχετε Πίστη χωρίς αποδείξεις στην Ιατρική. Και καλά κάνετε και εγώ έχω και μάλιστα ισχυρή, αλλά...να είδατε; Κάνετε ακριβώς αυτό που κατηγορείτε στους άλλους. Άλλη μια απόδειξη θρησκοληψίας των αθρήσκων και των ελαφρών χριστιανών με επιστημονικό τρόπο. Μέσω της παρατήρησης μου. Θα μου πείτε είναι αλάθητη η Επίστημη; Κατηγορηματικά όχι. Αλλά το προσεγγίζω έτσι διότι Καίσαραν επικαλεστήκατε και Καίσαραν θα λάβετε. Προσωπικά αναπαύομαι στην Πίστη, όπως κάνετε όλοι σας σε αδρές γραμμές , όπως αναφέρω παραπάνω.
Τέλοσπαντων,καλή καρδιά ρε παιδιά. Το ίδιο πετσί έχουμε, με όλο τον πόνο και τα βάσανα του και την αναμονή του θανάτου. Δεν σας αδικώ κατά βάθος. Αλλά να! Δείτε πόσο παράλογοι είστε και ποιος είναι ο φανατικός εν τέλει.

ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΩ ΘΕΩ ΔΟΞΑ

Σημ. Έγραψα και άλλα αυτές τις μέρες στο FB για το θέμα, αλλά αφήνω μόνο αυτό εδώ στο ιστολόγιο μου και τώρα σιωπώ.
Ό,τι ιερότερο είχαμε στην Εκκλησία, στα άδυτα, τα άγια των αγίων, μας ανάγκασαν να το κάνουμε θέμα στο χρηματιστήριο των εντυπώσεων και της άποψης. Ράον σιωπή. Η παράσταση έλαβε τέλος, βλαμμένοι.

1 σχόλιο:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Επιτρέψτε μου να ασπαστώ το χέρι σας και να σας συγχαρώ, για την ομολογία.