ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Πέμπτη, Μαΐου 18, 2017

Χριστός Ανέστη φίλοι μου, και Αληθώς Ανέστη!





Χριστός Ανέστη φίλοι μου, και Αληθώς Ανέστη!
……………………..
Σαν θα περάσει η Πασχαλιά και όλο το φαγοπότι,
γυρνάμε πίσω στα παλιά χωρίς Χριστό Δεσπότη 
…………………….
Της Αναστάσεως το Φώς μες` στην καρδιά να μένει
και η Φλόγα της αγάπης του Ιησού παντοτινά αναμμένη 
………………………
Δεν φτάνει μόνο το κερί που ανάβουμε το βράδυ
είναι το σύμβολο εκείνου του Φωτός που διώχνει το σκοτάδι
……………………….
Όλη η ζωή του Χριστιανού πρέπει πολύ να φέγγει
γιατί να χάνεται το Φώς όταν το Πάσχα φεύγει; 
…………………………
Γίνεται Πάσχα χωρίς Χριστό , όσα κεριά κι` αν ανάψεις
εάν για τις αμαρτίες σου στον Γολγοθά δεν κλάψεις;
………………………
Σε κάθε Λειτουργία μας Εκείνος σε προσμένει
Ανάσταση στο Δισκοπότηρο μ` αγάπη περιμένει!!






Toυ Μιχαήλ Εμμ. Σαμάρκου
από το fb

Δεν υπάρχουν σχόλια: