ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Πέμπτη, Μαΐου 04, 2017

εαν μη στραφήτε και γένησθε ως τα παιδία...






...εν εκεινη τη ωρα προσηλθον οι μαθηται τω ιησου λεγοντες τις αρα μειζων εστιν εν τη βασιλεια των ουρανων και προσκαλεσαμενος ο ιησους παιδιον εστησεν αυτο εν μεσω αυτων και ειπεν αμην λεγω υμιν εαν μη στραφητε και γενησθε ως τα παιδια ου μη εισελθητε εις την βασιλειαν των ουρανων οστις ουν ταπεινωση εαυτον ως το παιδιον τουτο ουτος εστιν ο μειζων εν τη βασιλεια των ουρανων και ος εαν δεξηται παιδιον τοιουτον εν επι τω ονοματι μου εμε δεχεται ( μτθ ιη 1-5)
______________________________________________________________________________________


“Ένα παιδί δεν είναι άπληστο, ένα παιδί δεν είναι φιλήδονο, ένα παιδί δεν είναι ματαιόδοξο. Τά μάτια του παιδιού είναι αμόλυντα απ’ τά ακόλαστα πάθη και η χαρά του αμόλυντη απο τίς μέριμνες.
— Αδελφοί μου,ποιος άραγε μπορεί να μας κάνει ξανά σαν τά παιδιά; Κανένας, εκτός από τον Έναν Χριστό. Εκείνος μπορεί να μάς κάνει σάν τα παιδιά καί να μας βοηθήσει να γεννηθούμε ξανά, μέ το παράδειγμά Του, τη διδασκαλία Του καί τή δύναμη του Αγίου Του Πνεύματος.”
∽ Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς


" Η Βασιλεία του Θεού έχει πόρτα χαμηλή,
για να μπεις μέσα πρέπει ή να σκύψεις ή να είσαι παιδί.. "
Ιερός Αυγουστίνος


Δεν υπάρχουν σχόλια: