ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Παρασκευή, Ιουνίου 10, 2022

Ανάσταση - Ανάληψη. Πατήρ Νικόλαος Λουδοβίκος.



Ας πούμε ότι έγινε η Ανάσταση.
Οι μαθητές οι οποίοι είναι απογοητευμένοι, τρομαγμένοι, ψαράδες αφιλοσόφητοι,
ξαφνικά βλέπουν αυτόν που έχυσε το αίμα του, κομματιάστηκε, μπροστά τους, και τους λέει εγώ είμαι αυτός,
και θα καταλάβετε τώρα ποιος είμαι, και ξαφνικά γίνονται μάρτυρες του,
και φωνάζουν, και ωρύονται ως απλοί άνθρωποι ότι Αυτός Ανέστη και τους σκοτώνουν γι' αυτό.
Αν ήταν φιλόσοφοι η πλατωνικοί ή πυθαγόρειοι, εγώ δεν θα τους πίστευα.
Αλλά είναι εντελώς άσχετοι.
Φανταστείτε ότι σαράντα μέρες τον βλέπουν, και τρώνε,και περπατάν μαζί του..
Και μετά γίνεται η Ανάληψη.
Σκεφτείτε, η Ανάληψη αυτή να μην γινόταν.
Και ξαφνικά έχουμε ένα Όν που λέει:
- Κοιτάξτε, με φονεύσατε, Το είδατε ότι πέθανα;
- Το είδαμε.
- Το βλέπετε ότι ζω;
- Το βλέπουμε.
- Το βλέπετε ότι δεν έχω καν ανάγκη τροφής
και όταν θελήσω δοκιμάζω κάτι για να σας δείξω ότι είμαι αληθινός;
- Το βλέπουμε.
- Ε λοιπόν, έτσι θα είμαι αιώνια τώρα εδώ. Είμαι ο Θεός που έλαβα ανθρώπινη μορφή.
.
Λοιπόν, δυο χιλιάδες χρόνια τώρα, τον έχεις στην Ιερουσαλήμ, κάθεται στον θρόνο του
και ξέρεις ότι είναι ο Θεός.
Δεν χρειάζεται ούτε ηλεκτρονικό τρόπο παρακολούθησης γιατί τα ξέρει όλα,
μπορεί να επέμβει στη ζωή σου με έναν άγγελο, και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να υποδουλωθείς σ' αυτόν.
.
Πως να αγαπήσεις έναν τέτοιον Θεό;
.
- Κι τι με νοιάζει εμένα αν εσύ είσαι αιώνιος και αθάνατος;
Κάθεσαι πάνω από το κεφάλι μου,
δεν με αφήνεις να πάρω ανάσα, και με αναγκάζεις να σε τιμήσω και να σε λατρέψω;
Δεν θα σε λατρέψω,
Θα σε κοροϊδέψω,
θα σε εμπαίξω, και θα είμαι ο επαναστάτης,
θα γίνω σύμμαχος με τον διάβολο ο οποίος έχει δίκαιο ότι είσαι απαίσιος και φθονερός,
και ότι διεκδικείς την απόλυτη εξουσία για τα πάντα ΚΑΙ θα σε πολεμώ με όλους τους τρόπους που μπορώ
και αν τυχόν με εξοντώσεις,
θα το θεωρήσω μεγάλη μου τιμή επειδή είσαι αιώνιος κι εγώ είμαι ένα τίποτα
και αντί να με εξυψώσεις στο ύψος σου να παλέψουμε ως ίσοι, με υποδουλώνεις τώρα.
.
Αν δεν γινόταν η Ανάληψη όλα αυτά.
.
Καταλάβατε τι είναι ο άνθρωπος; Ο άνθρωπος είναι αυτός που μπορεί να τα κάνει όλα αυτά.
Και σ' αυτό είναι εικόνα Θεού.
Γι' αυτό ο Θεός δεν θέλει να επιβληθεί.
.
Είδα μεγάλα θαύματα στο σώμα μου
και στην ύπαρξη μου
από Αγίους που συνάντησα, και εν πολλοίς από άθεος που ήμουνα, με βάλαν στην Εκκλησία.
Ανθρώπους που είδαν τις ασθένειες που είχα εκείνη την στιγμή και θεραπεύτηκα.
.
Ο πατήρ Πορφύριος με υποδέχτηκε απαγγέλλοντας τους στίχους μου , αδημοσίευτους στίχους.
.
Κάποτε μέσα στην νεανική μου αφέλεια, ρωτάω τον πατέρα Παΐσιο:
- Γιατί δεν πάτε να τα κάνετε αυτά τα πράγματα δημόσια;
Μου λέει:
- Άκου να δεις. Με το χάρισμα που έχω, μπορώ να πάω σ' ένα στρατόπεδο
και να πω σε όλους τα εσώψυχα τους και να τους πάρω από τον διοικητή μέχρι τον φρουρό της πύλης, όλους μαζί στο Άγιον Όρος για μοναχούς.
Αλλά δεν το θέλει αυτό ο Θεός.
Ο Θεός θέλει να τον αγαπήσεις μέσα από την προσωπική σου ανακάλυψη.
ΓΙ' αυτό βλέπεις ότι ο Χριστός κάνει το θαύμα και φεύγει και λέει μην το πείτε πουθενά αυτό που έκανα. Δεν έχουν πίστη; Δεν κάνει θαύμα.
Ενώ θα έπρεπε να πεις "δεν έχετε πίστη; Τώρα να δείτε τι θαύμα θα σας κάνω εγώ".
- Κατέβα από τον Σταυρό.
- Όχι δεν κατεβαίνω.
Θα κατέβει από τον σταυρό με έναν τρόπο που θα μπορούσε να αμφισβητηθεί. Ούτως ώστε να ανακαλύψεις πνευματικά το τι έχει συμβεί.
Αυτή η πνευματική ανακάλυψη είναι συγκλονιστική.
γιατί είναι προσωπική.
Επειδή σε σώζει και καταλαβαίνεις το γιατί γίνεται αυτό, και αυτό είναι το μεγαλείο του μηνύματος του Θεού.
Δεν τον ενδιαφέρει να σε εντυπωσιάσει, και να σε αρπάξει σαν γύfτος:
- Έλα εδώ, γονάτισε.
Θα γονατίσεις,
αλλά μέσα η ψυχή σου δεν θα έχει γονατίσει, και θα ψάχνεις τον αληθινό Θεό, ενώπιον του Θεού.
Αυτό το πράγμα αν το καταλάβεις πόσο τεράστιο είναι, καταλαβαίνεις γιατί ο Θεός κάνει υπομονή με το κακό.
Κάνει υπομονή ,
γιατί εμφανίζονται οι προαιρέσεις
και εμφανίζεται το υπέροχο του ανθρώπου ολόκληρο η θεοείδεια του.
Και απαντάει μετά ο ίδιος με την παρουσία στην ζωή αυτή ολόκληρη
και στην αιώνια ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: