ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Κυριακή, Μαρτίου 24, 2013

Αυτό το λόγο θα σας πώ, δεν έχω άλλο κανένα:ΜΕΘΥΣΤΕ ΜΕ Τ'ΑΘΑΝΑΤΟ ΚΡΑΣΙ ΤΟΥ 21!




...σε τούτα δω τα μάρμαρα, κακιά σκουριά δεν πιάνει...

ναι αλλά τώρα αντιπαλεύει κάθε τέκνο σου με ορμή 
και ακατάπαυστα γυρεύει ή την νίκη ή την θανή....


Η Μεγαλοσύνη των λαών δεν μετριέται με το στρέμμα. Με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με το αίμα 

της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ και μυρσίνη εσύ δοξαστική
μην παρακαλώ σας, μη λησμονάτε την χώρα μου 
Τα πικρά μου χέρια με τον Κεραυνό
τα
γυρίζω πίσω απ' τον καιρό

ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΛΩ
Με φοβέρες και μ' αίματα!

απ'τα κόκκαλα βγαλμένη
των Ελλήνων τα ιερά και σαν πρώτα
Αντρειωμένη
χαιρ'ω χαίρ' Ελευθεριά.

αυτό το λόγο θα σας πώ δεν έχω άλλο κανένα
μεθύστε με τ'Αθάνατο κρασί του 21


Τη ρωμιοσύνη μην την κλαις
εκεί που πάει να σκύψει
με το σουγιά στο κόκκαλο
με το λουρί στο σβέρκο

Νάτη πετιέται απο ξαρχής

κι αντριεύει και θεριεύει
και καμακώνει το θεριό
με το καμάκι του ήλιου!





Δεν υπάρχουν σχόλια: