ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 24, 2015

Για να ταπεινωθούν και οι σοφοί

Σοφία και ταπείνωση είναι να μαθητεύεις κάποτε εκεί πού δεν ελπίζεις.

Ο άγιος Εφραίμ,μπαίνοντας σε μία πόλη, είδε μια πόρνη να τον παρατηρεί προκλητικά και όταν της έκανε την παρατήρηση για την αναίδεια της, εκείνη του απάντησε: Εγώ είμαι γυναίκα και είναι φυσικό να κοιτάω προς εσένα, αφού πλάστηκα από την πλευρά σου, εσύ πού πλάστηκες από το χώμα, γιατί δεν κοιτάς την γη;

Ο Μέγας Αντώνιος, καθηγητής της ερήμου, για κάποιο σπουδαίο ζήτημα, ρώτησε και έλαβε διδασκαλία από τον απλό και υποτακτικό μαθητή του Παύλο. 

Ένας άλλος αββάς ρώτησε ένα παιδί τί πρέπει να κάνει όταν πεινάει. Και το παιδί του απάντησε:Να τρως αββα, πολύ φυσικά. Και στην επιμονή του, τί να κάνει αφού ξαναπεινάσει, το παιδί γέλασε και τον ρώτησε,αν είναι ζώο ή άνθρωπος και πεινά συνέχεια.

Έτσι ωφελούνταν οι ταπεινοί. Έπαιρναν διδασκαλίες από το καθετί και από κει πού δεν το περίμεναν. 
Έτσι και σήμερα, η δέσποινα της show biz κ. Λάσκαρη, ήταν η μόνη πού διαμαρτυρήθηκε δημόσια για την τοποθέτηση δηλωμένα άθεου στο Υπουργείο Παιδείας, σε μια χώρα πού η ορθοδοξία καθορίζει το ήθος, την παιδεία και την οικουμενική της διάσταση. 

Τόσοι ακαδημαϊκοί, ποιητές, φιλόσοφοι, επίσκοποι και μας το είπε η κυρία Λάσκαρη. Για να ταπεινώνονται όλοι αυτοί πού μονοπωλούν τον διανοουμενισμό και την "πνευματικότητα",την ευθύνη του λόγου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: