ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 06, 2013

Εννιά χρόνια...

Photo: Εννιά χρόνια συμπληρώνονται από την είσοδο  μου στο άγιο θυσιαστήριο, από την χειροτονία μου στον πρώτο βαθμό της ιερωσύνης. Στα εννιά αυτα  χρόνια το αιθεροβάμον παιδάκι της φωτογραφίας πήρε πολλές ευλογίες πού δεν άξιζε και έγινε πιό υποψιασμένο σε πάρα πολλά άλλα πράγματα. 
Τώρα πιό από τα τα δυο είναι πιο χρήσιμο ο Θεός και ο καιρός θα κρίνει.  :D

Εσείς να εύχεσθε.Εννιά χρόνια συμπληρώνονται από την είσοδο μου στο άγιο θυσιαστήριο, από την χειροτονία μου στον πρώτο βαθμό της ιερωσύνης. Και έξι χρόνια ζωής του ιστολογίου αυτού.
Στα εννιά αυτα χρόνια το αιθεροβάμον παιδάκι της φωτογραφίας πήρε πολλές ευλογίες πού δεν άξιζε και έγινε πιό υποψιασμένο σε πάρα πολλά άλλα πράγματα.
Τώρα πιό από τα τα δυο είναι πιο χρήσιμο ο Θεός και ο καιρός θα κρίνουν.

Εσείς να εύχεσθε!

4 σχόλια:

ΧΡΗΣΤΟΣ είπε...

Είμαι βέβαιος, πως με την βοήθεια του Θεού, θα συνεχίσεις να προσφέρεις το αφανάτιστο και δημιουργικό έργο σου. Καλή Δύναμη.

Χρήστος Παλάντζας (αντιαιρετικός)

Αναστάσιος είπε...

Πάντα να είσθε άξιος στην διακονία του Ιερού Θυσιαστηρίου και των ανθρώπων σεβαστέ πάτερ.
Το δε το ιστολόγιό σας να συνεχίζει αμείωτα την προσφορά του.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή διακονία στο θυσιαστήριό Του, πάτερ, καλές υπομονές και καλόν Παράδεισο.
Έχετε και μας στις προσευχές σας.

π Παντελεήμων Kρούσκος είπε...

Σας ευχαριστώ θερμά! Και εύχομαι με την σειρά μου ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΘΕΟΣΤΕΦΗ ΑΓΩΝΑ σε όλους σας!