ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Κυριακή, Μαΐου 28, 2017

Tα αρνία μου...


Μια πού περί Πατέρων ο λόγος,ένεκα η ημέρα τους, μερικοί από εμάς,άκουσαν τον Χριστό στο ευαγγέλιο να λέει: "Ποίμαινε τα αρνία μου" και ήθελαν κι άκουσαν "ποίμαινε τα αρνία σου". Αυτό οι μορφωμένοι το λένε πολύ καλώς "κληρικαλισμό". Σύγχρονη πραγματικότητα είναι οι συγκρούσεις μεταξύ των καινοτόμων και των παραδοσιακών στα περί πίστεως, ήθους, λατρείας κλπ. Είτε όμως επαγγέλεσαι τον καινοτόμο είτε τον ζηλωτή των πατρώων, αν δεν πείσεις αυτό πού λέγεται λαϊκό πνευματικό κριτήριο, φυτευμένο από τον ίδιο τον Χριστό, σε όλους τους γνήσιους απλούς και καλόδεχτους ανθρώπους Του, όπου και αν βρίσκονται αυτοί, τίποτα δεν έκαμες. Γιατί όλοι είμαστε πατέρες στην κλήση και το όνομα, όχι όμως στην αναγνώριση. Γι αυτό πολλοί ξεκινούν συσπειρώσεις γύρω τους και στη μέση του δρόμου, αποδοκιμάζονται και δεν ευδοκιμεί το θέλημα τους. Ο Χριστός είπε αυτή την πολύ τρυφερή λέξη πού κρύβει μέσα της όλη την αγωνία και την αγάπη και την στοργή του για το μικρό ποίμνιο Του: "τα Αρνία μου". Πού στην νέα ελληνική αποδίδεται " τα αρνάκια μου" . Πόσο φοβερό είναι να βρεθούμε ένοχοι σε Αυτήν την τεράστια αγάπη Του!

από ανάρτηση μας στο FB

Δεν υπάρχουν σχόλια: