ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Τρίτη, Μαρτίου 08, 2011

Τι συνηθίζομε την Τεσσαρακοστή


Ένας αρχάριος Μοναχός πήγε να συμβουλευτή τον Αββά Ποιμένα.
Ήτο στο μέσον περίπου  της Τεσσαρακοστής. Αφού εξομολογήθηκε τους λογισμούς του κι η ψυχή του αναπαύτηκε, είπε στον Όσιο Ποιμήν.
-Παρ’ ολίγο δε θ'αποφάσιζα να έλθω ως εδώ σήμερα και θα έχανα τόση ωφέλεια.
-Γιατί, τέκνο μου; Ρώτησε ο Όσιος.
-Μου έλεγε ο λογισμός πως δεν θα με δεχόσουν, Αββα επειδή είναι Τεσσαρακοστή.
-Εμείς εδώ, τέκνον, είπε ο Αββάς Ποιμήν, δε συνηθίζομε την Τεσσαρακοστή να κλείνουμε εκείνη την μικρή ξύλινη εξώπορτα, αλλά τούτη.
Κι’ έβαλε το δάκτυλό στα χείλη.

πηγή: Θεοδώρας Χαμπακη, Ηγουμένης Ι.Μ. Οσίου Θεοσοσίου, "Γεροντικόν", εκδ. Ο.Χ.Α. "Λυδία", Θεσ/κη 2002
 
ierosnaosagandreou.blogspot.com
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: