ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Πέμπτη, Μαρτίου 31, 2011

Και πάλι εδώ μαζί!

Και να λοιπόν πού εν μέσω της Μεσονηστησίμου (διότι το παν είναι σημειολογικό) έπεσα θύμα hackαρίσματος. Άνοιξα τον υπολογιστή και τρία στα τέσσερα ιστολόγια μου είχαν εικονικά καταργηθεί. Κίνησα τις διαδικασίες μέσω λογαριασμού και πάλι όλα καλά. Πήρα λοιπόν και εγώ το πρώτο παράσημο θύματος πολέμου πειρατικού. Σκέφτομαι να διεκδικήσω και σύνταξη, οσονούπω. Μόνο πού αγνοώ τον ευεργέτη μου. Τον ευχαριστώ από αυτο το βήμα εκ μέσης καρδίας. Καλό πάσχα, αγαπητέ/η.

Αν κάποιοι φίλοι ή αναγνώστες πήραν κάποιο email απ'τον λογαριασμό μου, να το αγνοήσουν ή να το διαγράψουν πάραυτα.  Προφανώς δεν το έστειλα εγώ. Είναι επικίνδυνο.


Καλημέρα


Δεν υπάρχουν σχόλια: