ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Δευτέρα, Ιανουαρίου 26, 2015

Μενέ, Μενέ, Θεκέλ, Ο υ φ α ρ σ ί ν.

Τα παρακάτω είναι η προσωπική μου κατάθεση για τις εκλογές, ως πολίτη και πολιτικού όντος και σε καμία περίπτωση δεν επιδέχονται κριτικής, ούτε αντανακλούν στην Εκκλησία την ίδια. Άλλωστε το ιστολόγιο μου δεν είναι μόνο ιεραποστολικό, είναι και προσωπικό. Γράφω μετά τις εκλογές, δημόσια για μην βρεθεί τίς να ισχυριστεί πώς ων ιερέας, θέλησα να επηρεάσω τις επιλογές κάποιων, πρό της κάλπης. Μην εξανίστασθε! Υπάρχουν κληρικοί πού το κάνουν αθρόα και έχουν και επιτυχία. Αντιγράφω ως έχουν , τρείς αναρτήσεις μου από το FB, για αυτό συγχωρείστε μου την ασυνταξία και το άμεσο ύφος:

1. Επειδή παίρνω κάτι ανόητα κομματικοποιημένα μηνύματα: Δεν φταίω εγώ αν αναπαράγω την φωνή της αλήθειας, την οποία μοιράζονται μαζί μου εκατομμύρια έλληνες.Τιμωρήθηκε η αλαζονεία, η μειοδοσία, η θεομπαιξία, το σύστημα πού διατηρούσε τους αδελφούς μας σε ανεργία, φτώχεια, κατάντια, απελπισία. Το σύστημα πού ποινικοποίησε την ιδιοκτησία, παρέδωσε άνευ όρων στους μισέλληνες μειοδοτικά την εθνική κυριαρχία, σε κάθε εκκλησιαστικό λόγο επεδείκνυε θεομπαιξία,έστειλε εκατοντάδες χιλιάδες στην ανεργία, στην μετανάστευση, στην αυτοκτονία,κάτω από τα όρια της φτώχειας και κάτι περισσότερο: στην εξαθλίωση πού φέρνει την βλασφημία του Θεού!!!! Τώρα, αν ο Τσίπρας αποδειχτεί ελλειπής ή χειρότερος, εδώ θα είμαστε για να τον ελέγξουμε. Γιατί να του χαριστούμε; Μπάρμπα τον έχουμε;;; Κατανοώ πώς από μερικούς χάθηκε το χαλί κάτω από τα πόδια τους, αλλά δεν θα την πληρώσουμε εμείς οι υπόλοιποι. Εμείς αγαπάμε και δεξιούς και αριστερούς αδιάκριτα σαν ιερείς χριστιανοί ορθόδοξοι. Αυτό δεν σημαίνει όμως πώς θα μας βάλετε στα καλούπια σας. Γιατί;Επειδή είστε πιό χριστιανοί από τους άλλους;;; Οι Χριστιανοί δεν εκβιάζουν, ούτε τρομοκρατούν τους ανθρώπους για το ψωμί και την αξιοπρέπεια τους, ούτε τους πετάνε στον δρόμο χωρίς ελπίδα , χαρά και με γογγυσμό κατά του Θεού! Πράξανε και τιμωρήθηκαν.Αν και οι επερχόμενοι δεν σεβαστούν Θεό και άρτο λαού, τα ίδια θα πάθουν και αυτοί και ακόμα χειρότερα, διότι η στιγμή δεν σηκώνει μεγαλύτερα λάθη. Διότι Κύριος είναι ο Θεός και όργανο της οργής Του ο λαός! Από κει και πέρα τί μου γυρεύετε τα ρέστα; Από άλλους να τα ζητάτε!

2. Ολιγόπιστοι! Πού πιστεύετε σε έναν ειδωλικό Χριστό από την εποχή του 50! Βγήκαν λέει οι "άθεοι και οι ανώμαλοι" και τί θα απογίνουμε; Μέχρι χτές πού εβίαζαν την εικόνα του Θεού οι "ένθεοι ευσεβείς" δεν αντιδρούσε κανένας σας!Τώρα πού σας θίξανε το κόμμα ξεσπαθώσατε και ρίχνετε μαύρο δάκρυ! Χριστιανοί του γλυκού νερού! Δεν χρειάζεται ο Χριστός, η Παναγία και οι άγιοι υπεράσπιση από ανθρώπους, πού σήμερα είναι και αύριο σαπίζουν στον τάφο! Η Εκκλησία έχει περάσει χειρότερα! Και άμα ο Αλέξης κάνει μαγκιές θα την βρεί και αυτός από τον Θεό! Τόσο λίγο πιστεύετε στον Χριστό;! Σε ποιόν Θεό πιστεύετε;Σας απαγορεύω να Τον ταυτίζετε με την πολιτική σας ιδεολογία!

3. Ποτέ δεν εκμεταλλεύτηκα την θέση μου ως ποιμένος για να επιβάλλω κομματικές προτιμήσεις στο ενοριακό ή διαδικτυακό ποίμνιο.Άλλωστε ο λαός μας δεν είναι πρόβατα και εμένα με ερεθίζει η αναξιοπρέπεια η προσωπική. Είμαι αρκετά εγωιστής για να πράξω κάτι άνομο. Άλλωστε δεν κρύβομαι ποτέ. Οι προσωπικές μου προτιμήσεις είναι γνωστές και στον περίγυρο και στους φίλους μου. Από την πρώτη στιγμή στήριξα τον Πάνο Καμμένο και δεν έχω να ντρέπομαι σε τίποτα για τις επιλογές μου. Και ο παπάς πολίτης είναι, φορολογούμενος και πολιτικό όν και έχει κάθε δικαίωμα να ψηφίζει και να υποστηρίζει αυτό πού θέλει. Εγώ τον άμβωνα μου τον κράτησα καθαρό από πολιτικολογίες. Δεν έχει κανείς να μου προσάψει τίποτα!

7 σχόλια:

yannidakis είπε...

άριστος.
άριστος!

Ανάξιος είπε...

Να μου ζήσεις πάτερ μου!

Avaki είπε...

Ευγε πατερ!Ωραια τα παραπανω ,ο τιτλος ομως του κειμενου τι σημαινει?

Avaki είπε...

Και πατερ δεν αναφερατε τιποτε για τον αγιο Γρηγοριο που γιορταζε χθες!

π Παντελεήμων Kρούσκος είπε...

Eζυγίσθης, εκρίθης και ευρέθης ελλιπής. Είναι από το βιβλίο του Δανιήλ.

Ειδες; Τον ξεχάσαμε και τον αγαπάμε και ιδιαίτερα! Σε μια άλλη ευκαιρία!

Avaki είπε...

Εγκυροτατο!

Πεφτάγγελος είπε...

'σ'ωραίος