ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Σάββατο, Μαρτίου 18, 2017

Η αδυναμία μας είναι η δύναμη μας






Όταν ήμουν στο νοσοκομείο, μου έστειλαν μια ψυχολόγο, όπως κάνουν με πολλούς μεταμοσχευμένους, να με ενθαρρύνει.

 Ανάμεσα στα άλλα πολλά μου είπε και αυτό: 

Να ξέρεις πώς η αδυναμία μας είναι η δύναμη μας.

 Δεν μπόρεσα να μην σκεφτώ πώς αυτά τα λόγια, εκείνος ο άνθρωπος, έκανε μερικά χρόνια στα πανεπιστήμια για να τα ξεστομίσει με τόση σιγουριά, ενώ ο τελευταίος αγράμματος χωρικός πιστός, ατενίζοντας τον Σταυρό του Χριστού τα έχει κατανοήσει προ πολλού, χωρίς να περάσει από θρανία και ακαδημίες.


Βέβαια, δεν αμφισβητώ την κατάρτιση ή την καλή πρόθεση της ψυχολόγου.


Με την πραγματικότητα του κόσμου μειδιώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: